جنجال رابطه های جنسی زن 64 ساله با پسران 20 ساله

رابطه جنسی زن

زنی 64 ساله با جلب نظر پسر بچه های بیست ساله، انها را ترغیب به برقراری رابطه جنسی با خود می کرده است. پس از افشاگری این زن در مورد رابطه اش با پسرهای بیست ساله، موجی از تنفر و نفرت در جامعه جهانی به سمت این پیره زن سرازیر شد به گفته منتقدین، شهوت رانی و برقراری رابطه جنسی، حدو حدودی دارد و انجام این رفتارها برای یک پیره زن 64 ساله که بجای مادر بزرگ این پسرها محسوب می شود چندش آور است.

رابطه جنسی پسرها با زن 64 ساله

اظهار نظر جنجالی بازیگر زن 64 ساله در مورد علاقه اش به رابطه با پسرهای جوان و زیر سی سال سوژه رسانه ها شد . به گزارش پارسناز خانم کریستی الی بازیگر قدیمی و سرشناس امریکایی که بیوه است در مورد مردانی که دوست دارد با انها در رابطه باشد اظهار نظری جنجالی نمود. کریستی 64 سال سن دارد و 2 بار ازدواج کرده است و 2 فرزند دارد.او از هر دو همسرش جدا شده و تنها زندگی می کند.

 رابطه جنسی

خانم کریستی الی بازیگر پیشکسوت امریکایی که مجرد زندگی میکند در تازه ترین مصاحبه خود صحبت هایی را مطرح کرده است که سوژه رسانه ها شده است.


کریستی الی در سن 64 سالگی

 

کریستی  درمورد اینکه چرا تنها است و مردی در زندگی اش حضور ندارد گفته است: من علاقه ای به مردان بالای 50 سال ندارم چرا که هیچ جذابیتی ندارند.من بدنبال عشق و علاقه یک پسر جوان هستم که حدود 28 سال سن داشته باشد!!من انرژی و شور و هیجان یک پسر 28ساله را نیاز دارم که کمی هیجان وارد زندگی من کند!

 گفته می شود پس از این مصاحبه، تعداد زیادی از افراد، برای برقراری رابطه جنسی با وی و دریافت مبالغ هنگفتی پول،به وی پیام داده اند.